niedziela, 10 marca 2013

Dzień Mężczyzny...

Dzisiaj mamy Dzień Mężczyzny!          

Drodzy Panowie !

z okazji Waszego święta ślę słodkie życzenia:
niech się spełniają wszystkie marzenia, niech realne staną się pragnienia,
niech zdrowie dopisuje i autko niech się nie psuje,
beztroskich chwil, udanych momentów, tylko udanych eksperymentów!



              Dzień faceta dziś się święci,
              Więc życzę Wam tego co Was kręci,
              Full zabawy, dobrych chęci,
              Niech Was licho złe nie nęci,
              Złe przygody niech Was miną,
              Oraz troski w dal odpłyną...

 http://img-fotki.yandex.ru/get/6103/132037756.6c/0_6297f_5d89d661_L.jpg

Nie wszyscy wiedzą, że istnieje Dzień Mężczyzny...  Tak, tak...w Polsce obchodzony jest 10 marca... Na świecie Międzynarodowy Dzień Mężczyzny zapoczątkowany został 19 listopada  1999 roku i tego dnia jest obchodzony... 



Nie zapominajmy o naszych, kochanych mężczyznach...



Świętujmy! 



Termin 10 marca  nie został wybrany przypadkowo, w polskim kościele katolickim i ewangelickim obchodzone jest Święto 40 Świętych Męczenników z Sebasty... 

Jak mówi tradycja, w 320 roku cesarz Licyniusz wydał wyrok na 40 żołnierzy z XII legionu rzymskiego "Fulminata" czyli " Błyskawica"  za wyznawanie chrześcijaństwa... Działo się to w mieście Sebasta na terenie starożytnej Armenii... Najpierw zostali ubiczowani a ich boki rozdarto hakami... Pewnej mroźnej marcowej nocy rozebrano ich do naga i zaprowadzono nad staw aby tam zamarzli... Ci zaś modlili się do Pana... Rano zobaczono, że żyją... Wtedy kijami łamano ich nogi... Wielu z legionistów umarło... Wszystkich umieszczono na wozach a ich ciała spopielono... Prawdopodobnie te tragiczne wydarzenia stały się podstawą do zainicjowania na świecie Dnia Mężczyzn...





Zdjęcia samochodów pochodzą z Internetu.

74 komentarze:

  1. Dziękuję!!!!!!!!!!! Potem więcej napiszę bo sie śpieszę na Targi Kosmetyczne. Jadę z żoną. A Lambuś piekny. Kocham Lambusie i jechałem nim:)
    Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtku wiedziałam co Wam się podoba...
      Piękne samochody i...
      Ślę serdeczności.

      Usuń
  2. O, a ja przyznam się bez bicia, że tej daty nie znałam... Dziękuję Łucjo za oświecenie, mój mężczyzna na pewno się ucieszy :):) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, przecież wiesz, że musimy się wspomagać. Nie możemy zapominać o naszych Skarbach!!!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. "Gdzie ci mężczyźni , prawdziwi tacy, orły sokoły herosi... "
    Jak się jakiś trafi to trzymać go trzeba i nie puszczać. To wyjątek.
    Jacy są na co dzień, wiemy wszystkie. Mam nadzieję, że Wam się poszczęściło i macie tego właściwego;)))
    Samochody marzeń nie tylko dla mężczyzn.
    Łucjo, zdjęcia znalazłaś, że "mucha nie siada"!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, przecież wiem co im się podoba.
      Mnie też się bardzo podobają.
      Tak!!! Mam tego właściwego, najdroższego!
      Miłego świętowania z najukochańszym!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Dziękuję za przypomnienie. Zaraz wyściskam "Stareńkiego". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój śp. ojciec zawsze mówił, mrużąc jedno oko, że wszyscy mężczyźni to męczennicy i dlatego ten dzień jest wybrany na ich święto!
    Ech, kobieto - puchu marny
    Tak mężczyznę wepchnąć w te Jaguary....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolanto, uważają się za męczenników, a żyć bez nas nie potrafią...
      I wzajemnie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Łucjo, dziękuję, nawet nie wiedziałem o tym święcie.
    Ale auta, znakomite.
    Pozdrawiam gorąco, bo zima za oknami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku, od dzisiaj będziesz już wiedział.
      Autka świetne, mnie też się podobają.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam ,że dziś dzień Mężczyzn ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, a przecież w domu masz dwóch Panów!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Niezłe sztuki, o takim autku każdy facet marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, nie tylko faceci marzą o takich autkach...
      Kobiety tez!!!!!

      Usuń
  9. O, dziękuję :)
    Niestety, nic tu dla mnie, ja zakochany w takiej jednej Niemce. Na imię jej Leica M9 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ha!
      Jesteś jedyny aby w takiej maleńkiej być zakochany?
      Wybacz, różne są miłości...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Wczoraj dostałem okna do umycia, a dziś jak słonko zaświeci, to dostanę opieprz, że nie zrobiłem tak, a tak i będzie święto chłopa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW!
      MARKO, chylę czoła przed Tobą...Mycie okien?
      Nie uwierzę, że Twoja Ukochana powie, że są tam mazie.
      Będzie Cię chwalić pod niebiosa.
      Pewnie buziaka dostaniesz.
      Miłego świętowania.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przez to mycie okien mam już przechlapane u sąsiadów, ale buziaka za mycie nigdy nie dostałem.

      Usuń
    3. MARKO, przecież Ty nie żyjesz dla sąsiadów.
      Sądzę, że nie przejmujesz się nimi.
      To co Ty robisz, powinno być dla nich wzorcem.
      Hmm, a może Ty dasz tego buziaka swojej Ukochanej?
      Uważam, że należy okazywać sobie miłość, uczucie, nawet przez małe gesty...
      Powiem Ci, że cieszę się a nawet jestem dumna z tej naszej wirtualnej znajomości...
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    4. Dziękuję za miłe słowa. Podoba mi się przestrzeń, którą tworzysz i bardzo się cieszę, że jest dla mnie otwarta.

      Usuń
  11. Męczennikami to nasi Panowie nie są, ale wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mężczyzn. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może któryś się uważa za męczennika...
      Nie, nie sądzę, że w tych czasach nie myślą takimi kategoriami.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Nice cars!
    Have a wonderful sunday!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear, Lucia!
    Post dedicated men gorgeous!
    Have a nice Sunday and full of love!
    With great love hold you!
    Kisses.
    *ELENA*

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, byliśmy zdziwieni jak zadzwoniła do nas szwagierka z życzeniami do mojego męża. Nie wiedziałam, że dziś takie święto. Warto wypić "za zdrowie panów". Oni przecież piją za nasze zdrowie w Dniu Kobiet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotuś, mądre słowa!!!!
      My już wypiliśmy czerwone wino do obiadu.
      Jak święto to święto!
      Ślę pozdrowienia.

      Usuń
  15. powiem CI ŻE CHCE MIEĆ POGODE JAK U CIEBIE I NIE WIEM JAK TO ROBIĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, napiszę u Ciebie jak masz to zrobić.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Boys'toy? :) just kidding! I'm also delighted by these machines!
    hugs and a nice week ahead,
    Léia

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucia, en España se celebra el Día del Padre, el 19 de marzo. Felicidades para todos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na życzenia Panowie na pewno zasłużyli, oby tylko nie robili z siebie męczenników to wszystko będzie w porządku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzisz, że chcą być męczennikami? przypuszczam, że to nie te czasy...
      Zawsze zasługują na życzenia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Lusiu!Te piekne cacka samochody marzeń dla facetów to Twoj prezent?Nie powiem,robi wrażenie na facetach,bo mój "generał" też mi zaglądał przez ramię i podziwiał.Powiem szczerze,że dla mnie najważniejszymi świętami są dnie kiedy jest spokój ,i dzienniki radiowe i tv. są wolne od codziennych makabresek.Jest na to jedna rada-nie sluchać,nie czytać,nie oglądać.Fajnie,że tak ladnie,uczciłaś na blogu te świeta.Jesteś wspaniała.Masz bardzo fajnego bloga.Nic na razie nie zmieniaj,bo jest bardzo dobrze.Pozdrowienia dla meższczyzny Twego życia i życzenia milosci i zdrowia,bo tylko to sie liczy.Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te samochody są maleńkim prezentem dla wszystkich Panów odwiedzających mój blog. Zawstydzasz mnie co do bloga...
      Halinko, dziękuję za życzenia w imieniu Eryka.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Niech się szczęści naszym mężczyznom:))))szczęśliwy mężczyzna,szczęśliwa kobieta:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lusia, piękne auta :) ulubione zabawki naszych Panów ;)
    ogromne uściski ślemy Erykowi z okazji dzisiejszego święta, a sama już swoich chłopaków uściskałam szczególnie juniorka - na co odpowiedział ogromnym uśmiechem ;)
    ja ściskam Cię serdecznie Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, cieszę się, że przekazałaś życzenia Twoim Panom.
      W imieniu Eryka, bardzo dziękuję.
      Ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  22. Imponujące samochody!
    Nie jestem zły na ciebie. Po prostu często nie mają czasu na uwag.
    Niezależnie od obowiązków rodzinnych, a także mieć moją stronę w Facebook Jem dużo czasu.
    https://www.facebook.com/mgvakaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samochody wspaniałe.
      Wiem, że nie jesteś na mnie zły. No bo i za co?
      Rozumiem, że jesteś bardzo zajęty.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  23. NIE MAM TEJ PIOSENKI I POWIEM ŻE NIE WIEM ALE JESTEM SMUTNA BO ZBYSZEK NIE CHCE ZE MNA PISAĆ NIE WIEMCZEMU ALE MAM DOSC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, nie możesz się wszystkim tak bardzo przejmować.
      Być może Pan Zbyszek jest bardzo zajęty, a może gdzieś wyjechał?
      Może jest jakaś inna przyczyna, że nie pisze u Ciebie komentarzy.
      Masz wgraną taką samą piosenkę, przecież byłam u Ciebie.
      Ona jest bardzo ładna...
      Kamilko, głowa do góry, nie możesz być smutna...
      Wierzę, że znajomi będą odwiedzać Twój blog. Nie zapomną o Tobie...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Niech sobie świętują tak jak my dzień kobiet co niektórzy pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, naszym mężczyznom to święto się również należy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Bardzo fajne autka :) Nie jeden mężczyzna zapomniałby o całym świecie mając taką zabawkę . Lecę uściskać swojego mężczyznę bo uścisków i miłych słów nidgy za dużo nie jest. Serdeczności Lusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino, masz rację.
      Uścisków i buziaków nigdy nie jest za dużo.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Widać, że też jestem do tyłu, bo nie wiedziałam, ze dziś święto mężczyzn. Piękne samochody. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i had wondered if there was a 'man day' after international women's day this week. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On Friday was Women's Day, and on Sunday in Poland is the day men.

      Usuń
  28. NIE WIEM ON JEST ZŁY ŻE JEST NA MNIE ZŁY NIE WIEM CZEMU JAK CHCESZ TO WEJDZ I ZOBACZ NIE CHCE NIC WIECEJ WIEDZIEĆ O NIM I PROSZE NIE MÓWMY O TYM BO BĘDZIE ZŁY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo,
      nikt nie jest na Ciebie zły. Proszę, nie denerwuj się.
      Wszystko się odmieni. Napisz do znajomych. Wierzę, że napiszą do Ciebie...
      Będziesz miała zajęcie. Już tłumaczyłam Ci, że może Pan Zbyszek jest zajęty i dlatego nie pisze do Ciebie. To tylko jeden dzień...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Witaj dziękuję za życzenia, jak miło do Ciebie zaglądać tak cudnie prowadzisz bloga jest czym oko nacieszyć kiedy za oknem brzydka zima, nawet róże w deszczu u Ciebie cudne, pozdrawiam i miłego popołudnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, dziękuję.
      Muszę to napisać. Mój blog nie jest zbyt ciekawy.
      Nie mam zbyt wiele czasu na jego prowadzenie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  30. My husband likes cars, I prefer the image of flowers;))
    Have a nice sunday evening!
    Greetings and hugs!♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wierszyk! Przeczytałam komu był przeznaczony. Mój mąż miał chęci i karpatkę wykręcił. I mnie nęci, a kalorie?

    OdpowiedzUsuń
  32. Tervehdin teitä Lucy Maria. Toivotan teidän miehille oaljon onnea. Teille Hyvää sunnuntai iltaa.
    Sydämeliset terveiset!♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ...dzięki za życzonka...

    OdpowiedzUsuń
  34. Spokojnie to znowu ja.Proba mikrofonu........

    OdpowiedzUsuń
  35. No to ja już teraz na prawdę nie wiem co napisać:))Jestem już u Ciebie sama nie wiem ile czasu.Ale to nie istotne.Nadrobiłam sobie zaległości z ogromną przyjemnością. Byłam wraz z Tobą na cudownej Elbie, następnie Jordan. No i ta towarzyszące mi tak urocze nagrania, iż nie chciało się odchodzić:)))Uwielbiam słuchać Sarah Brightman.
    Róże w deszczu mnie zauroczyły.
    I na koniec czytam w komentarzach Twojego wyznania,ze Twój blog nie jest zbyt ciekawy i tak dalej.........
    Po takim wyznaniu to ja mogę popaść w kompleksy.Ponieważ uważam że Twój blog jest jednym z najstaranniej ,najciekawiej i najpiękniej prowadzonym blogiem.
    I jestem pewna,że ta moja opinia nie jest odosobniona.
    A przepraszam, bo miało być o Panach.Życzę IM oczywiście Wszystkiego Najlepszego w dniu Ich Święta:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Serdecznie dziękuję w imieniu swoim jak również wszystkich moich kolegów :D to miłe Lusiu... :) I zarazem składam opóźnione życzenia z okazji Dnia Kobiet :) WSZYSTKIEGO DOBREGO Lusiu kochana:*:) Byłem na szkalu i nie mogłem zajrzeć do Ciebie, wybacz :(
    Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The man not loving these cars must be ....

    Greetings,
    Filip

    OdpowiedzUsuń
  38. O wszystkim pamiętasz droga Łucjo. Rzeczywiście o dniu mężczyzny mało kto pamięta. A czym byłby świat bez naszych mężczyzn? Te samochody zjawiskowe - chętnie podarowałabym mojemu mężczyźnie takie cacko! Może dałby mi pojeździć? Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. mam prośbe weż mi powiedz jak się robi pogode odpisz

    OdpowiedzUsuń
  40. Those cars are beauties. I hadn't heard of Man Day before. Great idea.

    OdpowiedzUsuń
  41. och Lusiu - jakie piękne życzenia Panowie powinni być zachwyceni. Ja też wczoraj zostawiłam IM gwiazdkę z nieba ... czy się ucieszyli ? nie wiem ... może ...
    LUSIU ZOSTAWIAM TU UŚMIECH DLA TWOJEJ MĘSKIEJ POŁÓWKI ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Szanowny L.
    Te samochody są moje ...
    Jutro pójdę do nich.
    kisses
    W

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...